הייתי חייב לטוס לחו"ל ל-NIKE להרצאה עם כל הדירקטורים במשך שבוע שלם…
אז השתמשתי בכלים שיוסי נתן וזה יצר מעל 40 אלף ₪ בזמן שבכלל הייתי במקום אחר… העסק בישראל עבד מעולה!
אנחנו לא יכולים תמיד לעשות הכל, השיטה של יוסי יוצרת מכונה מאוד ברורה, ואז יש לך נכס אדיר.
אנחנו צריכים לשחרר ולסמוך על השיטה, ויוסי מנגיש אותה בצורה כ"כ מדייקת…